dinsdag 1 februari 2011


Hallo allemaal,

Hier is de mindmap voor Utilitarisme, als er nog
iets aan gewijzigd moet worden hoor ik dat graag!

Mijn bronnen waren; www.wikipedia.org
Wims reader, tekst; Rechtvaardigheid van Michael J. Sandel
www.scholieren.com
www.wijsgeer.nl

Misschien een idee om de bronnen die de vorige keer genoemd zijn,
niet te vermelden als we per se maar drie mogen noemen? Als we er meer
mogen hebben, heb ik natuurlijk niets gezegd.... Heb de vorige keer ook gebruik gemaakt
van wikipedia en scholieren.com namelijk.

Ik heb de tekst nu nog niet samengevoegd, ik zag wel dat
sommige stukken best lang waren, hoop dat het niet erg is als
ik misschien hier en daar wat weg laat. Maar ik zal zorgen dat jullie
heb voor donderdag nog te zien krijgen.
Ik zal jou stukje nog vertalen Jenny.

Groetjes,
Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten